Clash of Clans Bot

Clash of clans bot konumuza hoşgeldiniz, coc bot !
clash-of-clans-bot
En sevilen stratejik oyunlardan biri olan clash of clans'ın tadını daha rahat almanız için sizlere bir bot sunuyoruz. Her türlü ücretsiz ve güncel olan bu bot bir tık uzağınızda !

Yok efendim ganimet bulamıyorum, yok sıkıldım oynamak istemiyorum gibi tantanalar burada bitiyor.Botunuzu açın o sizin yerinize oynasın, kasılsın ! Arkanıza yaslanın ve izleyin isterseniz...

Botun sahip olduğu bir çok özellik vardır. Mesela saldırı, üretici, arama gibi özel stratejilere sahiptir. Ayrıca otomatik yükseltme gibi özellikleri de mevcuttur arkadaşlar.

Clash of Clans Bot - Gerekli Programları
Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable Package (x86)
Microsoft .NET Framework 4.5
860×732 Çözünürlük Dosyası (Kurulum Dosyası İçine Eklendi)
BlueStacks 0.9.x – 0.10.x veya Bluestacks 2 veya Droid4x 0.8.6 veya Memu  programı.
Bilgisayarınızında ki ekran kartı sürücüleri yeni güncel olmalıdır.
Oyunun dil ayarlarını İngilizce yapınız. (Bot arayüzün dilini değiştirmenize gerek yoktur).
Bot İndirme Linki ;

5 Yorum

  1. Ayarları yaptım ve kullanıyorum gerçekten baya gelişmiş. Daha önceden de bot kullanmıştım ama bu daha gelişmiş. Bundan sonra köy daha hızlı gelişir sanırım, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Anlaşılırsa hemen banlıyorlar hocam oyunu oynarken bot hakkında yazmayın chate filen direk takibe alıyorlar. sonra tespit halinde koyuyorlar banı watsapp filen kullanın klandan filen illa yazacaksanız birilerine bot hakkında yazıları. Bot için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. aslında bu oyunu oynamayı bırakalı çok oldu fakat böyle yazıları okuyunca tekrar yüklemeyi düşünmüyor değilim :)

    YanıtlaSil
  4. desenize artık hiç yorulmadan hesap kasılmış olacak. Kaybetme oranı düşecek gelen ganimet ile geliştirirmeler rahat yapılacak valla hocam sizitakip etmeye bayılıyorum çok teşekkürler kolay gelsin :) Bu arada on numara olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. bu oyun oynanmadan olmaz ama hilede gerekti biri benim yerime oynucak güzel olmuş yani zor oluyodu sürekli girfilan gelen ganiemtlede çarı geliştiriim ohhm miss :D ellernize sağlık :D

    YanıtlaSil