Point Blank Wallhack, Aimbot, Multihack Hile 29.01.2017

Point Blank Wallhack, Aimbot, Multihack Hile 29.01.2017
point-blank-hileleri-29-01-2017
-NEW HİLE ÖZELLİKLERİ-
Move Menu
– Wallhack
– Remove Smoke
– Remove Fog
– Crosshair
– Unlimited Ammo
– Dual Reload
– Fire Speed
– No Spread
– Fly Hack
– Autofire
– MRBomber
– Ghost Zombie
– RPG
– Launcher
– RPG Lock
– ESP Box
– ESP Name
– ESP Line
– ESP Skeleteon
– Aim Fire Hack
– Aim Lock Hack
– Aim Part Hit
– Aim Key
Videolu Anlatım:

Kullanımı: indirmiş oldugunuz oyun hile botunu yönetici olarak acınız ve oyuna giriş yapınız.
İNDİR:

9 Yorum

  1. işe yarar bir hile paylaşımınız için teşekkürler (y) umarım fixlenmez..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil hocam, fixlense bile güncel hileleri her gün paylaşacağız.

      Sil
  2. vallahi bıktım ben hilelerden sıra bende acımıycam :D teşekkurler admın fixlenirse yenisini atarsın umarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her gün güncel hile sürümü yüklenecektir hocam, tesekkürler.

      Sil
  3. Çoktandır arıyordum ama çalışanını bulamamıştım çok teşekkür ederim. emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil hocam ben teşekkür ederim, güncel oyun hileleri her gün sitemizde olacak.

      Sil
  4. arkadaşlar çalışıyormu deneyen var mı ?

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çalışıyor. Çok teşekkürler. Harun evet çalışıyor kullandım az evvel.

    YanıtlaSil
  6. her kes kullanıyor bu tür hileleri bende yapacağım artık hile ne yapalım.

    YanıtlaSil