Point Blank Hile Menü Hack Hilesi 15.02.2017

Point Blank Hileleri 15 Şubat 2017 Sürümü


Windows XP/7/8/8.1/10 Uyumlu!

HİLE ÖZELLİKLERİ 


Wallhack (YENİ)

Odadan Atılmama

Otomatik Davet

Oda Şifresini Kırma

C4 KUR/ÇÖZ

Sekmeme

Hızlı Ateş

Sınırsız Mermi

1- Oyun Pencere Modunda Olmalı

2- Duvara girmeyi açmayın ve ODA/DAVET bölümünden birini açtıktan sonra odadan çıkmadan önce kapayın!


Hile Yapımcısı Chack dir.Taratıp Kullanınız.


HİLENİN YAPILIŞI

1- Önce Hileyi indirin ve rardan çıkartın.

2- Daha sonra 1315.exe dosyasını yönetici açın.

3- Oyuna giriş yapın keyfini çıkartın..

5 Yorum

  1. Windows 10 uyumlu olması iyi oldu yeni 10a geçtim bende hileyi kullanacağım bakalım.

    YanıtlaSil
  2. Günlerdir arıyorum en çok sevindiğim nokta windows 10 uyumluluğu. Genelde hilelerin bir çoğu desteklemiyor windows 10'u, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Hocam bir point blank oyuncusu olarak güncel hileleri paylaşmanız çok güzel bir şey :)

    YanıtlaSil
  4. Kullanmaya başladım gayet süper çalışıyor, point blank playerlerine kök söktürüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Point blank oyunu beni baya zorluyordu bu hile ile herkese headshot atmaya başladım çok sağolun.

    YanıtlaSil