Point Blank Hile Güncel Menü Hack Hilesi 01.02.2017

point blank hile 01.02.2017, point blank hack 01.02.2017

Hile 29-31 Ocak 2017 Tarihinde Geçerlidir.

Windows XP/7/8/8.1/10 Uyumlu!

HİLE ÖZELLİKLERİ 

Wallhack (YENİ)

Odadan Atılmama

Otomatik Davet

Oda Şifresini Kırma

C4 KUR/ÇÖZ

Sekmeme

Hızlı Ateş

Sınırsız Mermi

1- Oyun Pencere Modunda Olmalı

2- Duvara girmeyi açmayın ve ODA/DAVET bölümünden birini açtıktan sonra odadan çıkmadan önce kapayın!

HİLEYİ YAPAMAYANLAR İÇİN VİDEOLU ANLATIM

HİLENİN YAPILIŞI

1- Önce Hileyi indirin ve rardan çıkartın.

2- Daha sonra 2931.exe dosyasını yönetici açın.

3- Oyuna giriş yapın keyfini çıkartın..

17 Yorum

  1. point blank hileci30 Ocak 2017 23:39

    Gerçekten süper bir point blank hile ayrıca virüssüz ve videolu anlatım da var sagolun

    YanıtlaSil
  2. Point Blank Hile Güncel Menü Hack Hilesini çok begendim gerçekten de oldu öneririm teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil hocam günler hileler için takipte kalmanızı tavsiye ederim.

      Sil
  3. pointblank'te wall hack hilesi ile ayrı bir tadı çıkıyor hile için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Şu anda tam da buna ihtiyacım vardı. Çok teşekkür ediyorum. Sayende oda şifresini kırıyor ve hızlı ateş edebiliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Point Blank stres atmak için birebir oyun. hileleri pek sevmem bu tür oyunlar da ama basit ve kullanışlı olması hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen hocam hile ile daha bi zevkli geliyor bana, eskiden çocuklar hile kullanır tarardı beni. Yeni yeni öğreniyorum bende :)

      Sil
  6. Sonsuz mermi + wallhack ile kazanılmayacak oyun yok. Hile için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Hocam güncel hileler için teşekkür ederim point blank hilesini bulmak gerçekten çok zor umarım bu işe yarar deneyeceğim

    YanıtlaSil
  8. efsane siteniz var hocam bunları 40 yıl arasam zor bulurum teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli degil hocam kullanıcılar için güncel hileleri toparlamaya çalışıyoruz işte :)

      Sil
  9. Hocam efsane bir paylaşım olmuş. Ayrıca video için de teşekkürler. Daha açıklayıcı olmuş.

    YanıtlaSil
  10. konu için epey uğraşılmış, emeğine sağlık. bu oyunu oynayanlar için yararlı olacağına eminim.

    YanıtlaSil
  11. :D çalışmıyo

    YanıtlaSil
  12. İndirirken kesin bunda da virüs vardır diye düşünüyordum ancak tertemiz çıktı. Ayrıca sorunsuz çalışıyor. Sayenizde point blank'i sildim süpürdüm :D

    YanıtlaSil
  13. Hocam point blank hakkında güncel hileler paylaşıyorsunuz teşekkür ederim takipteyiz

    YanıtlaSil
  14. Point blank için güncel olan bir menü hilesi arıyordum teşekkür ederim hocam :)

    YanıtlaSil