Clash of Clans Hile Sınırsız Para Gems Taş Hilesi

Clash of clans hile, clash of clans hileleri
clash-of-clans-hileClash of Clans oyunu 2013 yılının en çok indirilen oyunu seçildi. Android 4+ için uygun olmasına rağmen yüzmilyonlarca defa indirilen oyunda kalenizi inşaa edip geliştirerek diğer oyunculara karşı mücadele verebileceğiniz bir kurgu var. Clash of Clans Hile Oyun o kadar iyi ve kaliteliki benzer oyunları bile milyonlarca defa indirildi android market üzerinde. En son güncelleme ile v8.551.5 sürümüne yükselen oyun, tüm cihazlar için sorunsuz hale getirildi. Oyun hemen indirmek için aşağıdaki linkleri kullanabilirsiniz.
Clash of Clans Android4
Clash of Clans Android3
Clash of Clans Android2
Clash of Clans Android1
Clash of Clans Android
Oyun Adı: Clash of Clans HileKategori: Android Oyunlar indir
Oyun Türü: Rpg, Strateji
Yayın Tarihi: 24.01.2017
Dil: İngilizce
Boyut: 43,37 MB
Geliştirici Firma: Supercell
Dosya Türü: .apk
Divider
Not: APK Güncellenmiştir. Supercell serverlarından bağımsız çalışır, özel sunucudr. Taş, siyah iksir para filan 100Milyondur!
Resmi Sürüm Hilesiz
APK indir
Private Server Hileli MOD APK 
Clash Of Viyaza (Official) MOD APK indir

37 Yorum

  1. Mobil oyunlardan en çok oynanan oyunlardan biri sanırım bu ayrıca bu hilede işimize yarayabilir.

    YanıtlaSil
  2. Bunun da mı hilesi varmış vay arkadaş. İndirdim ama hile yapmayacağım merak ettim sadece :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıl oldu 2017 hocam sizin de anlayacağınız üzere, heryer hile doldu taştı artık online oyunlarda :)

      Sil
  3. Clash Royale' den sonra artık eskisi kadar tutulmuyor bu oyun sanırım hilelere bu yüzden izin veriyorlar :)

    YanıtlaSil
  4. kardeşim clash of clans hilesi çok iyi gerçekten olmaz diye biliyordum ama oldu çok şaşkınım gerçekten :)

    YanıtlaSil
  5. clash oc clash da daha hızlı gelişmek ve çar kasmak için süper bir hileli apk tavsiye ederim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil hocam iyi eğlenceler dilerim. Bol hileli günler :)

      Sil
  6. Vay arkadaş yılların emeği böyle hile ile heba oluyorsa boşa uğraşmışız biz deneyeceğim eğer olursa bu olay oyunu bırakırım Teşekürler.

    YanıtlaSil
  7. Bu oyunu oynamak için o kadar para yatırdım.Baksana hilesi de varmış.Bi deniyim ben hileyi bizde hile ile oynayalım.

    YanıtlaSil
  8. Uzunca bir süre oynayıp hiç hile yapmadan yada para yatırmadan 144 levelde bıraktığım inanılmaz kötü bir oyun. Neden hala oynadığımı bilmiyorum. O sürelerde duvara boş boş baksaymışım daha verimli vakit geçirirmişim.

    YanıtlaSil
  9. patron teşekkürler. ellerine sağlık, Allah klavyene zeval vermesin :) çocuklar bayılacak.

    YanıtlaSil
  10. Süper oldu bu ya, ne zamandır arıyordum bulamamıştım, çok teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  11. 1 yıldır şu oyunu oynuyorum artık çok güçlemenmem gerek rkaiplerime göre çok zayıfım hilei hemen indirip deniyeceğim

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel bir hileymiş. Teşekkür ederim, beğendim. Clash Of Clans hileleri hiç bu kadar kolay olmamıştı.

    YanıtlaSil
  13. İşte bu. En çok lazım olan hile idi benim için. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. Çok faydalı bir içerik sabahtan beri bunu arıyordum. Teşekkür ederim emeğiniz için, sitenizi takip etmeye devam edeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ilginiz için güncel clash of clans hileleri paylasmaya devam edecegz.

      Sil
  15. tam oynamaktan vazgeçiyorum bu tür şeyler karşıma çıkınca dayanamıyorum :)

    YanıtlaSil
  16. Oyunlarda keyif almak için bulunuyoruz, bolca zaman geçiriyor bazen para yatırıyoruz. Rekabeti bozan bu gibi hilelere karşıyım, umarım kullanılmasının ardından hesaplar tespit edilip kapatılıyordur.

    YanıtlaSil
  17. şu mobil oyunların içinde en çok oynadığım oyundu sonunda hileside geldii oh miss bıkmadan oyna

    YanıtlaSil
  18. oyun hilesiz olmaz demiştim belli bi şeyden sonra takılıyo insan :D

    YanıtlaSil
  19. Hocam resimler ölmüş gibi yani bir daha yüklerseniz biz de görsek ne resmi yüklemişsin bir de kurulum aynı mı yoksa başka bir şekli var mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resimler ölü değil hocam görünüyorlar bende.

      Sil
  20. Bu online bir oyun değil mi ? . Buna hile yapılmıyor diye biliyorum emin misiniz ?

    YanıtlaSil
  21. aradığımız içerik sonunda hileee :D zorlandığım yerde kullancağım yazı için çok sağolun kolay gelisn

    YanıtlaSil
  22. sonun da aradığım oyuna hile geldi. uzun zamandır hile arıyodum hilesiz oyun oynayamz olduk ya ne duruma geldik kötü ama eğlenceli genede :D

    YanıtlaSil
  23. bunun otomatik saldırı yapma - ganimet toplama - bina yükseltme hilesi de vardı onu da paylaşır mısınız?

    YanıtlaSil
  24. Güzel bir oyun sürekli oynadığım ender oyunlardan bir tanesi. Zaten telefonda oyun oynamayı hiç sevmem ama bu oyun istisna.. Güzel bir makale elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  25. Hocam clash of clans oynamak bir o kadar zevkli iken sayenizde bazı engelleri kaldırıyoruz :) Teşekkrüler

    YanıtlaSil
  26. dostum bu hile bi harika fakir ben bi anda klanın en iyisi oldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim hocam takipte kalırsanız güncel clash of clans hileleri de bulabilirsiniz.

      Sil
  27. Sürekli oynadığım bir oyun ve internete hiç hilesini bulamadım umarım çalışıyordur.

    YanıtlaSil
  28. şu ana kadarki en sağlam clash of clans hilesi bence.

    YanıtlaSil
  29. Uzun zamandır bu hileyi arıyordum ya adamsınız paylaşım için teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  30. Clash of clans ta sınırsız para hilesi gerçektende çalışıyor. Sonunda oyunda bile olsa para sorunundan kurtulmuş olduk.

    YanıtlaSil
  31. En çok ihtiyaç duyduğum bir hile olan clans of clans hilesi para hilesi artık yenilmeye son :)

    YanıtlaSil
  32. Çar kasmalı oyunlar mı arıyorsunuz? tıklayın: çar kasmalı oyunlar

    YanıtlaSil