Metin2 Hile PVP Balık Botu, Level Botu, Kick Hack ve Fazlası 14.02.2017

Metin2 Hileleri 14.02.2017
Dikkat Dikkat!
Hilede görünen Win32.Inject.f virüsü zararsızdır.
Bu virüs sadece PerX injectorden kaynaklanıyor.
Güvenmiyorsanız PerX injector yerine 
başka bir injector programı kullanabilirsiniz.
Ayrıca işletim sisteminiz windows 7 olursa
hile daha rahat ve %100 kesin çalışacaktır.

Hilenin ÖzellikleriLevelbot (Otomatik kasılma)
Spambot (Renkli yazma)
Fishbot (Balik botu)
Buffbot (Şaman botu)
Skill hack (Sınırsız skill)
Teleport (Işınlanma hilesi)
Wallhack (Duvarlardan geçme)
Metin dedector (Metin bulma)
Daha bir çok şey (Hilede mevcut)

Yazılı Anlatım
1. Hileyi indirip kurulumu yapın.
2. Daha sonra pvp serverinize giriş yapın.
3. Ardından hileyi metin2 içine atın.
4. Daha sonra perx injectoru açın.
5. Ardından alttaki manually kısmını seçin.
6. Birinci kısma pvp client adını yazın.
7. Daha sonra kagb27.dll ve load.dll seçin.
8. Ardından inject deyin ve program kapanacaktır.
9. Sol tarafada hile menünüz hemen gelecektir.
10. Hilenin tadını çıkarabilirsin, iyi oyunlar!
Videolu Anlatım 

12 Yorum

  1. Önceden metin2 ve Silkroad çok oynuyordum. Acaba oyunlarda güncellemeler falan geldi mi güzelleştirdiler mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metin2 çok değişti hocam, silkroad'ı takip etmiyorum ama metin2 çağ atladı diyebilirim.

      Sil
  2. Eskiler canlandı gözümde :) Ne günlerdi be. Gaza getirdiniz beni indirip giriyorum hemen. Yazı için teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  3. Botlar gerçekten profesyonel, kullanıyorum ve hiç bir sorunu yok emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. yaz için teşekkürler. hileyi aktif yapıp kullanan var mı. bende yakın zamanda önceden oynadığım bu ouna tekrar başlamayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlamayı düşünmenize sevindim hocam, hile şu an günceldir. Kullanılabilir durumda.

      Sil
  5. Oyunu herkes bıraktı keşke eski zamandaki gibi olsa serverler yine oynamaya başlardık ama mahvettiler serveri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız hocam eskisi gibi olmuyor maalesef metin2.

      Sil
  6. Metin2 oyununa PVP olarak uzunca bir sürenin ardından yeniden başladım. Ne unutuluyor ne de çok bağlanılıyor oyuna :) Hile için teşekkürler 2 gündür arıyorum :D

    YanıtlaSil
  7. Hocam Fonsmt2 de calısmıyor hıle neden ??

    YanıtlaSil
  8. bro dosya bulunamadı 404 ??

    YanıtlaSil