Metin2 PVP 7X Hile Skill Hack Pro Attack Hilesi 30.01.2017

Selam arkadaşlar,
Hilesel.com'a hoşgeldiniz, bu yazımızda sizlere yeni çıkmış olan bir hileyi sunuyoruz.
Metin2 PVP Serverler için hazırlanmıştır.
metin2-pvp-hileleri
metin2 hile 30 ocak 2017, metin2 hack 30.01.2017, metin2 hileleri 30.01.2017
Hilenin Özellikleri
1. Near damage (Space 7x)
2. Horse damage (At 7x)
3. Skill hack (Çift Skill)
4. Tek vuruş (One hit)
5. Sekmeme hilesi (Duello hack)
Yapımcısı ise dreamfancydir.
Hile Yazılı Anlatım
1. Hileyi indirin ve buraya çıkart deyin.
2. Ardından metin2 içine atınız klasörüne girin.
3. Daha sonra pvpnizin oto patcherını açın ve bekleyin.
4. Ardından Metin2 DF Bot 0.1.exe yönetici olarak açın.
5. Daha menüden istediğinizi seçin ve uygula deyin.
7. Oyuna her girişte bu şeyleri maalesef tekrarlıyoruz.
8. Bu şekilde hilemiz sorunsuz çalışır ve tadını çıkarabilirsiniz.
Hile Videolu Anlatım


2 Yorum

  1. metin 2 ilk çıktığından beri oynuyorum biraz ara vermiştim şimdi tekra başladım arkadaşım da bu hileyi kullanıyor sanırım istedim vermedi ama şimdi sitenizden indiriyorum teşekkürler

    YanıtlaSil