Point Blank Hile D3D Hack 05.02.2017

point blank hile, point blank hack, point blank hileleri

Hile 4 Şubat 2017 Tarihinde Geçerlidir.

HİLE ŞUAN WİN8/10 DA ÇALIŞMAMAKTADIR!

Menüde gezinmek için yön tuşlarını kullanabilirsiniz.
NOT:İhtiyacınız olmayan özellikleri açmayın.


ÖZELLİKLERİ

  • Wallhack 
  • Skin Hack
  • Remove Smoke
  • Remove Fog
  • No Recoil
  • Unlimited Ammo
  • Fast Reload
  • Fire Speed
  • QuickChange
  •  Move Speed
  • Esp Name
  • Esp Line
  • Esp Box 
  • Esp Skeleteon
  • Bug Mode
  • Vote Kick
  • Acid Hack
  •  Bot Hack
  • Aim Hack [Silent]
  • Part Target - Bot Hack

HİLEYİ YAPAMAYANLAR İÇİN VİDEOLU ANLATIM

HİLENİN YAPILIŞI
1- Önce Hileyi indirin ve rardan çıkartın.

2- Daha sonra Notepad_.exe dosyasını yönetici açın.

3- Oyuna giriş yapın keyfini çıkartın..

FAILD HATASI ALAN WINDOWS7 KULLANICILARI RESİMDE OLAN MICROSOFT PROGRAMLARINI İNDİRSİNLER.
PROGRAM LİSTESİ İÇİN TIKLAYIN.


13 Yorum

  1. Win 10 için çalışanı yok mu hocam gelince burdan cevap yazarsanız sevinirim mailime düşer hemen girip bakarım.

    YanıtlaSil
  2. point blank için yeni bir hile daha çok teşekkür ederim. bunun gibi hileler eklerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  3. Biraz önce denedim gerçekten çalışıyor, herkes deniyebilir çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Hile çok iyi çalışırsa daha iyi olacak eline sağlık kardeşim güzel konu

    YanıtlaSil
  5. kardeşim tam bir point blank oyuncusu çok seviyor oynamayı onun için indiriyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Denendi arkadaşlar çalışıyor. Takipte kalın burası çok temiz tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
  7. güzel bir hile daha :) eline sağlık, devamını bekliyoruz :) başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  8. Hile güncel mi ? . Point Blank oyanayan birisiyim ve hileyi denemek istiyorum. Linklerde sorun var sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni point blank hile paylaştık, bakabilirsiniz :)

      Sil
  9. Bu hile güncel mi acaba? şu anda çalışıyormu? belki kapatmış olabilirler açığı? Emeğiniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güncel hile geldi hocam bakabilirsiniz ona.

      Sil
  10. hocam bi hile güncel demisiniz ben burayı takip etmekten hilesiz oyun oynayamaz oldum hileler cidden güncel ve güzell devamlarını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  11. Kuzenim ve kardeşim şu oyuna hasta nesini seviyoalr anlamıyorum ama onlar için indiriyorum hileyi çok teşekkürler

    YanıtlaSil