Point Blank Hile Wallhack, Aimbot Hilesi, Multihack 07.02.2017

Point Blank Hile, Point Blank Hileleri

Hile 7 Şubat 2017 Tarihinde Geçerlidir.

HİLE ŞUAN WİN8/10 DA ÇALIŞMAMAKTADIR!

Menüde gezinmek için yön tuşlarını kullanabilirsiniz.
NOT:İhtiyacınız olmayan özellikleri açmayın.


HİLE ÖZELLİKLERİ

  • Wallhack 
  • Skin Hack
  • Remove Smoke
  • Remove Fog
  • No Recoil
  • Unlimited Ammo
  • Fast Reload
  • Fire Speed
  • QuickChange
  •  Move Speed
  • Esp Name
  • Esp Line
  • Esp Box 
  • Esp Skeleteon
  • Bug Mode
  • Vote Kick
  • Acid Hack
  •  Bot Hack
  • Aim Hack [Silent]
  • Part Target - Bot Hack

HİLEYİ YAPAMAYANLAR İÇİN VİDEOLU ANLATIM

HİLENİN YAPILIŞI
1- Önce Hileyi indirin ve rardan çıkartın.

2- Daha sonra Notepad_.exe dosyasını yönetici açın.

3- Oyuna giriş yapın keyfini çıkartın..

FAILD HATASI ALAN WINDOWS7 KULLANICILARI RESİMDE OLAN MICROSOFT PROGRAMLARINI İNDİRSİNLER.
PROGRAM LİSTESİ İÇİN TIKLAYIN.

13 Yorum

  1. Arkadaşım oynuyor point blank, sitenizi arkadaşıma tavsiye edeceğim teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli degil hocam teşekkür ederim tavsiyeniz için :)

      Sil
  2. bir ara pointblank oynuyordum ama kardeşim oynuyor ona yaptım wallhack çok iyi oluyor. wolfteam hileleride yapsanız çok iyi olur.

    YanıtlaSil
  3. Mükemmel bir hile herkese tavsiye ederim kesinlikle indirmelisiniz. Yapamadığınız şey yok oyunda.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. bırakın arkadaşlar hileyle oyunmu oynanır keyif alamazsınız sıkılırsınız bir süre sonra.

    YanıtlaSil
  6. hileler windows 7'de de çalışsa güzel olurmuş. bu wallhack hilesini hep sevmişimdir. CS'de de kullanırdım :)) teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Aynen hileleri windows 7 de çalışmıyor. Keşke ona da bi çözüm bulabilseniz. Valla çok makbule geçer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güncel hile geldigin de win 7 için de uyumlu olacaktır.

      Sil
  8. pointblank'ta counter strike daki gibi wall'lar sorun yaşatıyor. Ben hiç vall olarak oynamadım bilmiyorum zevk almıyorum galiba.

    YanıtlaSil
  9. Demiş ki arkadaş Aynen hileleri windows 8'de de çalışmıyor. Keşke ona da biR çözüm bulabilseniz. Valla çok güzel güzel olur. ama hileler artık kapanıyor çoğu

    YanıtlaSil
  10. Güzel bir hile.. Botları kafadan vurabileceğiz böylelikle. Ama hileyi pek sevmiyorum kullanımıyorumda orasıda ayrı bir konu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler güzel düşünceniz için, hile kullanıp kullanmamaka sizin kararınız tabi.

      Sil