Infinite Flight Simulator v16.12.0 KİLİTLER AÇIK HİLELİ MOD İndir

Infinite Flight Simulator mod apk, Son zamanların en gerçekçi oyunuyla tanışmaya hazır olun! Pilot olmak ve pilot görevini yerine getirmek için sabırsızlanacaksınız. Başlangıçta acemi bir pilot olabilirsiniz ama oyunumuz sayesinde kendinize pilot duygusu tattıracak ve sonsuz uçuşlar yaparak gökyüzünde uçağınızı kolayca uçurabileceksiniz. Simülasyon oyunları kategorisinde oldukça sevilen oyunumuzun bağımlısı olacaksınız. Tüm ülkelere uçabilecek eğlenceli ve başarılı  imza atacaksınız. Uçağın içinde pilot (kaptan) kabininde, uçağın uçuş hareketlerine dair birçok seçenek verilmiş olup, kolaylıkla kullanılabilmektedir. Yaptığınız uçuşları inceleyin ve kendinizce eleştirerek kötü uçuşlar yaptığınız zamanlarda kendinizi toparlayarak geliştireceksiniz. Kabin içindeki gerçeği göstergeler ve düğmeler ile benzersiz anları oyunumuz ile yaşayacaksınız. Bireysel olan uçuş planlaması sayesinde uçuşlarınızı planlayıp zamanı geldiği zaman gerçekleşmesini sağlayacaksınız. Oyun içinde bir çok tanıtım veya kalkış dersleri ile hem öğrenecek, öğrenirken uygulayacaksınız. Dersleri can kulağı ile takip ederek becerilerinizi geliştirecek tüm ülkelerden gelen oyunculara karşı daima bilgili ve başarılı istatistikler elde ederek rakiplerinizi mağlup edeceksiniz. Multiplayer özelliği sayesinde birçok oyuncuyla oynama imkânı sunan oyunumuz ile canınız hiç sıkılmayacak, aksine rakiplerinizle eğlenceli anlara tanıklık ederken rekabetin hiç eksik olmadığı bir oyun deneyimi yaşayacaksınız. Hava koşulları bilgilerine anında ulaşacak, uçuşuna dair zamanı kendiniz ayarlayabilirsiniz. Gerçekçi 3D grafik ve ses efektleri ile oyun keyfinizi farklı kılacak eğlenceli anlar yaşayacaksınız. Google Play üzerinde 14.99 TL olan bu oyunu  ücretsiz sahip olacaksınız. Dilerseniz aşağıdaki indirme butonlarını kullanarak apk indirebilir oyun heyecanına hemen başlayabilirsiniz. iyi eğlenceler dileriz.
 Oyun Sürümü: v16.12.0
 Gereken Android: 4.0.3+
Görseller
Tanıtım Videosu

9 Yorum

  1. uzun zamandır bu oynu indirmeyi planlıyordum. şimdi hem bunu hemde oyunun kendisini indirmeye başladım. paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Ali Can Çekmez28 Ocak 2017 16:48

    Oyunu yeğenim için indirdim, ve doyasıya keyifli oynamaya başladı bütün maplar ve kilitler açık oldukça iyi teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Tam aradığım app'di. Uzun zamandır bulamamıştım. Çok teşekkürler, paylaşımların devamını bekliyorum

    YanıtlaSil
  4. android için yapılmış bir oyundur Infinite Flight Simulator, harika bir eğlence oyunudur tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Simülasyon oyunları çok zor geliyor bana, bu oyunu da dün kurdum alışması zaman alacak ama çok zevkli ve buna değer :)

    YanıtlaSil
  6. oyun grafik kalitesiyle dehşet birşey ama boyutu biraz yüksek.gerçekçi bir uçak simulatörü istiyorsanız bu oyunu şiddetle tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
  7. grafik olarak başarılı bulmama rağmen oyunda senaryoları eksik buluyorum.Oyun biyerden sonra sıkabilir beni.Daha iyileri var mı acaba?

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim sitenizi yakından takip ediyorum paylaşımlarınız yararlı ve harika.

    YanıtlaSil
  9. Muhteşem bir oyun kesinlikle denemenizi tavsiye ederim. Zaten hilesel üzerinden indirdiğinizde hileli oluyor ve zorluk yaşamiyorsunuz.

    YanıtlaSil