Transformice Hile 2018 Vip Hack 2018

transformice hile 2018, transformice hack 2018, transformice cheese hack 2018, transformice wj hack 2018, transformice wj fly hack 2018, transformice uçma hilesi 2018, transformice hilesi 2018
Transformice Xxoraoo Rz Ghost Hack Hile 23.07.2017
Transformice için Ghost Hilesidir Denemek isteyenler bakabilir 
Arkadaslar her gün güncel hileler için sitemizi ziyaret edebilirsiniz.
www.HileSel.com - Güncel Oyun Hileleri
Hilenin Menu görüntüsü yukardaki gibidir 
Transformice exe den Oyuna girip açıp kullanabilirsiniz kanıtı aşağıdaki gibidir daha fazlası için transformice alanına bekleriz
Buyurun
VİDEOLU ANLATIM
2
İNDİR>>

6 Yorum

  1. ben yapamadım calışmadı yardımcı olurmusunuz ? nasıl yapıyoruz ilk trasnformiceyi acıp sonramı bunu acıyoruz programın icinde herhangi bir aktif etme tuşu bulunuyormu shift ve ctrl dışında ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hile videolu anlatımı gayet açıklayıcı ve detaylı. Başka herhangi bir aktif etme tuşu yok ne yazık ki.

      Sil
    2. gayet acıklayıcımı ? portekizcemi biliyoruz allah icin ilk neyi acıcaz adam bir actı oyun bakım verdi sonra kapattı sonra durdurdu videoyu birşeyler birşeyler biraz yardımcı olun ilk neyi acıcaz bir program daha var onlamı giricez hileye

      Sil
    3. Açıklayıcı derken görsel olarak açıklayıcı demek istemistim :) Transformice exe den oyuna gir daha sonra hile aç.

      Sil
    4. calışmadı transformice.exe ye girdim ziyaretci olarak girdim sonra bir odaya gecip hileyi actım calışmadı. videoda adam transformice değil rar dosyasındaki başka bir programı kullanıyordu siz bu hileyi denedinizmi allah icin ? yoksa kopyalayıpmı atıyorsunuz ? ilk bunla ilgili video cekin TÜRKCE ondan sonra koyun sitenise hile acılmıyor zaten ayın 20sinde cekilmiş fix yeme ihtimali var hatta fix yemiş bile olabilir.

      Sil
    5. Haklısınız ne diyim. Hergün güncel hileleri atmaya çalışıyoruz.

      Sil