Point Blank Hile Wallhack Sekmeme Odadan Atılmama Hilesi 5 Temmuz 2017

pb hileleri
Point Blank Hile Wallhack Sekmeme Odadan Atılmama Hilesi 5 Temmuz 2017
Hile 4 5 6 Temmuz 2017 tarihlerini kapsamaktadır.
PointBlank TAM Serverda Çalışır ! 
TR Serverda Wallhack Çalışır Sadece

Arkadaslar her gün güncel hileler için sitemizi ziyaret edebilirsiniz.
www.HileSel.com - Güncel Oyun Hileleri
KULLANIM
Hileyi İndirin
Yanındaki DLL Dosyasından Ayırmadan Exeyi yönetici olarak açın
Sonrasında Oyunu başlatın
Pencere Modunda Oynamanızı Öneririz
Hile İnjectlenecektir ve Menusu Gelecektir
ÖZELLİKLER
✔ WallHack (Her Sistem)
✔ Anti Kick Room
✔ Crack Pass Room
✔ No Recoil
✔ No Gravity
NOT
- Mediadisk den Dosya İndirmeden Önce Tıkla İzle
- Hileyi Kullanabilmek için PointBlank TAM Sürümünü İndirmelisiniz
CREDİT CHACK - MINI TRAINER 2-4 TEMMUZ 2017
İNDİR

13 Yorum

  1. hayatım da oyun oynamadım, ama oynayanları hep kıskandım. Çünkü onlara zaman hep çabuk geçiyor hatta yetmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dogrudur hocam :) Hile ile oynayanlara daha da çabuk geçiyor hatta :)

      Sil
  2. Hocam deli gibi point black oynuyorum. Şu hileyi ne zamandır arıyordum, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Point blank olacaktı kardeş point black ne kdoksfko

      Sil
  3. Oyun meraklıları mutlaka ziyaret etsin.

    YanıtlaSil
  4. Herkesi kafasından vurabiliyorum. point blank wallhack hilesi için teşekkür ederim. Kendimi güvende hissediyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Point blankte wall hilesi artık her yerde bulunuyorda odadan atılmadan hileyi kullanabilmek efsane olmuş. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. diğer siteler gibi çalışmayan hilelerin aksine gercekten çalışan bi hile helal olsun baya aramıstım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah hocam güncel point blank hileleri ve cogu oyun hileleri bizde :) güzel yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  7. Bu oyunun hilesi yok diye biliyordum teşekkür ederim. Umarım oyunda kullanabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her türlü hile bulunur bizde reis :) özellikle point blank hileleri bizim işimiz.

      Sil
  8. Admin Point blank wall hack menü tuşunu söyler misin?

    YanıtlaSil
  9. Elinize sağlık ne zamandır beklediğim hileydi teşekkürler

    YanıtlaSil