Point Blank Hile Aimbot Güncel Wallhack ESP Hack Hilesi 10.07.2017

Point Blank Hile Aimbot Güncel Wallhack ESP Hack Hilesi 10.07.2017
ESP Box,Wallhack,Auto Shot,Hızlı Değişim,Sekmeme Gibi Özelliklerin Oldugu bu Hilenin 8, 9, 10 Temmuz 2017 tarihlerinde açık kalacak yeni update edilmiş sürümüdür 

Arkadaslar her gün güncel hileler için sitemizi ziyaret edebilirsiniz.
www.HileSel.com - Güncel Oyun Hileleri
Hile PointBlank TAM İçindir , Sorunsuz kullanmak için PointBlank TAM da denemenizi
yani TAM İndirmenizi öneririz 
(PBTAM İndirmek İçin Tıkla)
Yapımcısı CHackdir
ÖZELLİKLER
✔ WallHack
✔ Chams
✔ No Smoke     
✔ No Fog
✔ Crosshair
✔ ESP Team
✔ ESP Name
✔ ESP Line
✔ ESP Head 
✔ ESP Health  
✔ Auto Head
✔ Defuse Bomb
 ✔ Auto Shot
✔ No Recoil
✔ Fast Reload
✔ Süper Jump
✔ Fast Knife
✔ ve Dahası
YAZILI ANLATIM
0406.exe“ dosyasını “Yönetici Olarak” açın karşınıza loader ekranı çıkacaktır,  PBLauncherden oyunu başlatın 3-5 saniye sonra sinyal sesi duyacaksınız ve hile aktif olacak , hile menüsü oyun ekranının sol üst köşesinde açılacak
CREDİT CHACK - PBTR / TAM 6-8 TEMMUZ 2017
VİDEOLU ANLATIM
NASIL İNDİRİLİR?
 
GÜNCELLENDİ 8 10 TEMMUZ 2017
İNDİR>>

12 Yorum

  1. Point blank aimbot ve esp hack hilesi bir arada zor bulunuyordu. Hile için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bisey degil, iyi hile kullanmalar :) point blank için hergün güncel hileleri paylasıyoruz sitede.

      Sil
  2. Sonunda çalışan bir hile buldum teşekkürler hilesel <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hergün güncel hile bu takipte kalarak her gün güncel point blank hileleri ne ulasabilirsin sitemiz üzerinden.

      Sil
  3. beklediğim hile buydu. sonunda biri hile açtığında ben de açıp karşılık verebilcem.

    YanıtlaSil
  4. Valla bayadır arıyorum çalışan bir Point Blank hilesi, çok iyi oldu bu. Elinize sağlık sorunsuz bir şekilde çalıştırabildim.

    YanıtlaSil
  5. Point Blank Hile Aimbot hilesi çok işime yaradı bu sayede oyunda uçuyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Eyw kardeş point blank hileleri icin her bok var hile de skyorm milleti

    YanıtlaSil
  7. 10'dan fazla point plank hilesini bir arada bu şekilde veren başka bir hile bilmiyorum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil