Online Kafa Topu Hile Kafa Krampon Yaka Seçme Hilesi 10 Temmuz 2017

Online Kafa Topu Hile Kafa Krampon Yaka Seçme Hilesi 10 Temmuz 2017
Herkese Merhaba Arkadaşlar OKT İçin Yepyeni bir tutorial ile daha birlikteyiz..
Bu Kez Sizinle İstediğimiz Kafa , Krampon
Yaka gibi şeyleri Seçmeyi Oyunu Editlemeyi göstereceğiz
İşinize yarıyacaktır Bize bunun için bir uygulama gereklidir 
Editor Uygulamasıyla yapıyoruz 
Bu Uygulamayı Aşağıdaki Linkden Ulaşarak İndirip Kurun
Sonrasında Uygulamayı Çalıştırın
Arkadaslar her gün güncel hileler için sitemizi ziyaret edebilirsiniz.
www.HileSel.com - Güncel Oyun Hileleri
Yüklü APK lar kısmına gelin
Kafa Topunu seçin ve basit düzenleme diyin
assest klösörüne girin
ardından texture ye girin
ve player dosyasına gelin istediğinizi seçin kaydedin adımları videodan izleyebilirsiniz
VİDEOLU ANLATIM
GEREKLİ EDITOR UYGULAMASI TIKLA İNDİR>>

5 Yorum

  1. Kafa topu oyunu çok sarıyo eskiden beri hep oynarım hileyle daha çok sardı yeni skinler istiyoruz pliz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güncel hile çıktıkça sitemizde olmaya devam ediyor online kafa topu için.

      Sil
  2. En sonunda kafa topu ile ilgili çalışan bir hile bulabildim. Teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. eyvallah dostum sayende istediğim lacivert kramponu aldım hilelerin devamını bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. kafa topu hilelerini uzun zamandır arıyordum. ben hala ilk karakter özellikleriyle duruyordum, bu iyi oldu.

    YanıtlaSil