Clash Royale Hile İHackEdit 1.9.2 Level Gems Altın Full Hileli PVP APK İndir 4 Temmuz 2017

clash royale hileli mod apk indir
Clash Royale Hile İHackEdit 1.9.2 Level Gems Altın Full Hileli PVP APK İndir 4 Temmuz 2017
Herkese Merhaba Yepyeni bir Modlu PVP Alanda Olacak 
Temmuz 2017 ayı içerisindeki ilk Clash Royale Hileli APK mız olacak 
Normal oyunla alakası yok bir PVP Dir.
Normal Oyunu Kaldırmanıza gerek yok bunu kullanmak için
Arkadaslar her gün güncel hileler için sitemizi ziyaret edebilirsiniz.
www.HileSel.com - Güncel Oyun Hileleri
Modun yapımcısı İHackEdit ' dir
PVP NİN ÖZELLİKLERİ
- Max Lvl
- Sınırsız Gems
- Sınırsız Gold
- Yeni Kartlar
KULLANIM
clash Royale v1.9.2 Mod İhackedit.APK Dosyasını aşağıdan indirin
Ve Kurulumunu Normal olarak cihazınız için yapın
Oyuna girin ve keyfini çıkartın
AD: IHACKEDIT | VERSION: 1.9.2  | TÜR: APK | BOYUT: 93.34 MB
VİDEOLU ANLATIM
CR IHACKEDIT 1.9.2 HİLELİ APK TIKLA İNDİR>>

5 Yorum

  1. bir çeşit özel server gibi. normal oyunda aylarca uğraşmamak için buradan oynamak daha iyi.

    YanıtlaSil
  2. Samil Oztoprak3 Temmuz 2017 23:04

    Denene bilir. Nasil metin 2de pvp serverlarda oynuyorduk buda ayni sekilde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen hocam kesinlikle o şekilde düşünebiliriz, Bu da clash royale hileli bir server.

      Sil
  3. Enes Konyalı4 Temmuz 2017 06:51

    Bi kaç siteden indirdim denedim açılmamıştı aradığımı buldum sonunda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aradiginiz clash royale hilesini bulmaniza sevindim. Takipte kalarak güncel hilelerden haberdar olabilirsiniz.

      Sil