Metin2 TR - STEAM Işınlanma, Wallhack, Oto Kasılma, Çekme, 7X Hilesi

metin2 steam çekme hilesi, metin2 oto kasılma hilesi, metin2 ışınlanma hilesi, metin2 steam wallhack,
metin2 auto damage hack, metin2 hızlı koşma hilesi, metin2 hızlı vurma hilesi
Metin2 TR - STEAM Işınlanma, Wallhack, Oto Kasılma, Çekme, 7X Hilesi
Durum; 15.05.2017 Güncel
Hilenin Özellikleri
* Gm dedektörü kaçma korunma
* Teleport, koordinat ışınlanma
* Auto damage, pro damage
* Otomatik kasılma levelbot
* Wallhack (Dağdan geçme)
* Gece gündüz hava yapma
* Otomatik exp bağışlama
* Hızlı koşma, hızlı vurma
* Otomatik slot çekme
* No fog (Sis kaldır)
* Otomatik toplama
Yazılı Anlatım
1. Hileyi indirip kurulumu yapın.
2. Daha sonra aşağıdaki yolu takip edin.
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Metin2
3. Ardından buraya hilemizi atın ve Steam Launcher 0.5 açın.
4. Sonra hilemizden anti ban vb ayarlarını seçin.
5. Ardından oyunu başlat deyin bekleyin.
6. Oyun açılınca hile ayarlarınızı yapın tadını çıkarın.
Videolu Anlatım
 

5 Yorum

  1. Süper bir hile teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. hocam steam değil ki id şifre istiyor onu nasıl yapıcaz her şeyi doğru yaptım

    YanıtlaSil
  3. onu düzelttim şimdi de ?????????? gelip oyun kapanıyor direkt

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Araştırdım ancak bir sonuca varamadım maalesef, çözüm üretebilirsem haberdar edeceğim buradan.

      Sil