League Of Legends Güncel Çalışan Kostüm Hilesi 12.05.2017

lol hileleri 12.05.2017, lol hack 12 mayıs 2017
League Of Legends Güncel Çalışan Kostüm Hilesi 12.05.2017
Ban Yeme Riski yoktur epey zamandır kullanmamıza rağmen daha ban yemedik aşağıdaki videolu anlatımdaki yada yazılı anlatımdaki adımları takip ederek kullanabilirsiniz
KULLANIM
1-) Hile dosyalarını aşağıdaki download (indirme) link'inden indiriniz.
 2-) İndirdiğiniz hile rar dosyasına sağ tıklayarak klasöre çıkartınız.
 3-) League Of Legends'i açınız.
 Hile klasörünün içerisindeki Skin LOL.exe ye sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştırınız. [güncelleme isterse güncelleyin]
 4-) Skin Lol.exe yi açtığınızda sizden dil seçmenizi isteyecek Türkçe dilini seçiniz. 
5-) Dil ayarını yaptıktan sonra istediğiniz kostümleri seçebilirsiniz iyi eğlenceler. Size şöyle bi uyarım olacak. 5 ay boyunca bu hileyi kullandım ban yemedim hala kullanıyorum ban yemedim. Eğer sizde ban yemek istemiyorsanız RİOT'un kendi köstümlerini açın. Program yapımcısının kendi yaptığı kostümlerini açmayın. Riot'un kendi kostümlerini açın.
Arkadaslar her gün güncel hileler için sitemizi ziyaret edebilirsiniz.
www.HileSel.com - Güncel Oyun Hileleri
VİDEOLU ANLATIM
 
İNDİR>>

0 Yorum